ynevents / yn / voorstellen / introduceer / weddingplanner / eventplanner / evenementplanner / bruiloft / wedding 

OVER YN

It's all about the details

YN events gaat al een tijdje mee, alhoewel, de naam niet maar de activiteiten wel. Na het organiseren van kleine tot grote feesten, evenementen zoals Babyshowers, jubilea, een jaarlijks terugkerend 'foodevenement' voor ca 3500-4000 personen en met kers op de taart een prachtige bruiloft in hartje Londen heb ik de keuze gemaakt om er ook daadwerkelijk mijn werk van te maken. Ik zie YN Events niet zozeer als werk, het is iets wat ik heel erg graag doe! Het is mijn passie en een onderdeel van mijn leven! Creatief bezig zijn, zorg wegnemen bij anderen, het zien ontstaan van iets waarvan velen over dromen. Ik wil zorgen dat wat ik neer zet, niet zomaar vergeten zal worden en waar positief op terug gekeken wordt.

Waarom de naam YN Events? Mijn naam is Yvonne Nieuborg en je ziet het waarschijnlijk al: mijn initialen hebben de naam YN Events gevormd. Ik heb niet lang na hoeven denken over deze naam, dit ben ik….YN Events!

Mijn keuze om Wedding & Event planner te worden is eigenlijk geen keuze maar een vanzelfsprekendheid. Ik hou van organiseren en ik weet dat als ik iets doe, dan doe ik het goed. Ook al hebben we een klein feestje dan zorg ik dat het tot in de kleinste details klopt. Ik kan zo genieten van de kleine dingen in het leven zoals zien hoe de kinderen samen spelen, mensen die vrolijk en gelukkig zijn, momenten met vriendinnen, die ene quote op een kaart en dat mooie bosje bloemen in dat ene perfecte vaasje. 

Professionaliteit Kwaliteit & Originaliteit

Ik ben iemand waar je op kan bouwen. Iemand waar je je zorgen en ideeën mee kan delen. Iemand waar je mee kan overleggen en waar je met een gerust hart alles aan over kan laten. Iemand die professioneel is, kwaliteit levert en origineel is. 

Wil je meer over mij weten? In mijn blog stel ik mij verder voor.


Het zijn de details die het doen