Een feest geven is altijd leuk. Of het nu om een bruiloft gaat, een jubileum of een bedrijfsfeest, één ding is zeker, het moet een mooi, onvergetelijk, prachtig en gezellig geheel worden. Je kan ervoor kiezen om alles zelf te regelen. Je gaat o.a. op zoek naar een locatie, regelt de uitnodigingen, maakt afspraken met diverse leveranciers en onderhoud deze en je zorgt dat alle voorbereidingen op orde is. Hier gaat enorm veel tijd in zitten. Die tijd zou je ook heek anders kunnen besteden. Werk, familie, vrienden, sport...alles gaat gewoon door. Dit is het juiste moment om een Wedding & Event planner in te schakelen. Laat ik nou net die persoon zijn die kan helpen met de voorbereidingen en het werk uit handen kan nemen.
Als je kiest voor een Wedding & Event planner dan is een goede persoonlijke klik enorm belangrijk. Dit is niet altijd vanzelfsprekend. Daarom plannen wij samen eerst een persoonlijk kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek leren wij elkaar kennen, nemen we alle verwachtingen, bijzonderheden en wensen door en bepalen we samen welke details uitgewerkt moeten worden en hoeveel uur hiervoor nodig zal zijn. Een aantal punten die wij zullen bespreken:
Na ons gesprek zal ik een passend en overzichtelijk offerte maken. Als je er een goed gevoel bij hebt, die ene klik ervaart en ervoor kiest mij het evenement te laten organiseren dan ga ik direct aan de slag. Tijdens de voorbereidingen zullen wij nauw contact houden waar nodig is, dit kan telefonisch maar ook per mail of persoonlijk, het belangrijkste is dat het bij jou past.
Jij zorgt voor de wensen en dromen en ik ga er alles aan doen om deze uit te laten komen.
Het kennismakingsgesprek is uiteraard vrijblijvend.